Monday, March 21, 2011

Ringkasan Hidup

''My Dear Diary, sorry because I had abandoned you for a very very long period of time''.

It's just that I don't feel like writing before eventhough many really exciting things happened in my life. Tasks, tests and also the GREAT CHALLENGE which will determined my future. *geli lah ber'english2' nie. da r speaking test berterabur. grr'


So, proceed dgn bm jela ea,


Terlalu banyak cerita na distory tellingkan smpai da naek pening. HAISH ! Starting dengan pertandingan netball then explorace yang gila memenatkan. Lepas uh 3mnggu berturut-turut balik rumah. Actually bercuti-cuti Malaysia bersama family tercinta. First week ke ipoh,2nd ke Melaka sambil attend my uncle's wedding and then ke hotspring di sungkai,Perak. Hoho. And mybe mggu nie na pergi Telok Batik pula. Haish, asyik ke Perak pula ea? SABO JELAHHHH. Hehe.


Hidup pun semakin gembira dengan kehadiran orang-orang tersayang yang sentiasa bersama bergelak ketawa dan menggila . Walaupun sem ni lecturer dye cm ta best sgt, ( sbb most of them MADAM, sorang je SIR :P) tapi sbb dgn kehadiran kekwan yang sentiasa membisingkan hidup aku dengan lawak^2 sengal mereka yang kdg^2 menyentap sanubari terus ke lubuk hati yang dalam, ( tapi tapee, aku pun sama. Thats why la ktorng bole jadi geng. )  kebosanan uh tade ahh rasa sgt.  Hee. :DD


And lupa pula, LOVE STORY aku. Tatau lah na cite pe. Kita masih fresh^2 lagi laupun da lama berkawan. Time kawan, perangai lain. Couple comfirm lain. So i hope u boleh lah terima i seadanya okay. Cuti sem nanti kita ngedate puas^2 smpai pengsan^2 ea. HAHA. Nama dye, nanti^2 lah aku gtau. Lau boleh tanak expose sgt dah sal BF aku kt korang. T putus, ada gak yang ttbe sentap berdarah kannnn. HEHE. Eh,lupa lak. To my ex, teruslah bertanya soalan di FS aku ea. HAHAHA.


Cukuplah sampai sini dulu aku mengomel. Tgh buat lab report bio nie. Knonnya na on9 kejap jelahh kan. Ttbe kua cite sal blog, twus pula jari-jemari aku yang runcing ni gtal^2 na menari atas keyboard lappy PINK kesayangan aku utk menulis sal khdupan aku yang sederhana ttpi bahagia ni. *Ececeh. Blahblahblah. 


Tata ! HEE. :DD


p/s : kali ni tade pape pic yang na disumbatkan dalam blog, next time tengoklah. smapai juling mata korang tgk pic^2 dalam blog nie. HAHA. Selamat Membaca ! ^^

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links