Friday, January 7, 2011

Apekess?

Mengalami kebosanan yang terlampau, yelah duk 2 orang je kowt dalam rumah sewa ni. Yang lain pergi jalan lah, duk kolej la and balik rumah. Aku? Macam biasalah, on9 24 jam. Mengadap blog pink aka unprivte diary aku yang tercinta ni. Tapi tatau lah na tulis sal apa. Bosan tengok lappy, tgk fon. Tv ada tapi macam ta menarik minat na tengok pula. Yang ta bestnya hari ni fon aku ta bunyi pun. Okay, tipulah ta bunyi. Orang femes lah katakan. H0ho. *see, i perasan kan you? HAHA. Cuma mesejnya dari orang-orang yang ta berapa penting and ta begitu menarik untuk dibalas lah. And sentap cikit lah sebab adalah orang tu kan langsung ta rep mesej aku. Ceap kau, aku ignore kau malam ni. Haha. Macam boleh la sangat kan? Lalalala ~

You, i suka lagu ni. U suka ta? Suka la, suka la. *nada na gedix jewp kan? Haha.


Emm so, suka ta? Lau ta suka pun, buat-buat suka la ea. Jaga aty i ckit ea. Hoho. I suka Train, sore dye sedap w0o. And lirik lagu ni sangat auwww ! Mak sukaa Nyah ! Haha. 

Dah dah, tatau na cakap apa lagi. Kebosanan gilaaa ni. Da banyak sangat lagu dengar smpai nanah dah telinga ni. Na edit blog pun, macam da cukup serabut jewp. So, selamat malam ! :]

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links