Sunday, January 23, 2011

Have A Blast With My Housemate !


Malam 21/1/11 uh ktorang pergi lah makan kt stesen bus. Okay lah, kira happening sebab keluar ramai-ramai kan. Then, ktorang pergi funfair ! Yup, funfair yaw ! Memang gila lah kan. Semua excited gila macam kanak-kanak je. Masa cuci mata kt sana, terjumpa Sha depan rumah hantu. Dengan penuh semangat kesukanannya Sha ni pun ajak aku masuk rumah hantu. Disebabkan aku ni pun tade lah berani sgt, aku heret satu rmh aku masuk sekali. Mula-mula macam gila scary lah kan, bila dah masuk rasa macam hampeh gilaaaa weyh ! Serius aku ta nampak pape dalam uh. Aku dengar orang jerit-jerit je. Aku lak cool jelah, setakat peluk-peluk Sha uh kira cool habis juga lah kan? Haha. Walaupun macam membazir, tapi best juga sebenarnya. Hee. 

Lepas uh ktorang try lah game-game yang ada kt situ. Mmg have fun gilaa lah ! Habis duit banyak kot kt sana. Na tau apa ktorang dpt malam uh? Haaa, tengok pic ni okay. 


bersama hadiah masing-masing.
aku benci gila pic ni ! sbb uh aku kecikan sizenya. h0ho. 

Semalam bersamaan 22/1/11 pula kitorang pergi bahau tengok movie. Cerita Khurafat ! Serius cite uh amat menterujakan. Hantu paling mencapap penah aku tgk ! Sukaaaa ! Berpuluh-puluh kali hantu dia kua. Sumpah boleh sakit jantung aku tengok. Tapi serius best ! Aku siap ketawa-ketawa lagi, yang lain boleh pula ttup muka, ta paham aku. Tapi ta kisah lah, semua orang puas hati tengok cite uh. Aku bagi 4/5 markah lah. Cite hantu melayu paling ta membosankan pernah aku tengok. Hee. :]

Lepas uh, ktorang pulang ke pilah untuk lunch. Macam lah bahau uh tade jual makanan pula kan? Haha. Lepas makan, ktorang pun balik jela rmh. Then mula lah sesi fotografi ktorang. Cam biasa lah bro ! Hee. Mari lihat pic kami. Tengok sampai muntah bole? Haha.





 My beloved roomates ! Mayy je tade.
Tema ktorang hari ni putih okay. Sila paham. :)

Eh, lupa na gtau. Ktorang ada bela meow meow tau. Nama dia baby. Sumpah sangat gedix ! Dalam sesi fotografi ni pun dia sebok na menyelit. So, ktorang layankan ajalah. Tengok lah, ni lah Baby !



Ila mmg penakut dengan meow. Harap maklum. Ngeh3. :P

Lepas penat berjalan, ktorang pun melayan movie. Kira macam movie maraton lah kan. Dalam 5 movie gak ktorang layan and most of them cite hantu. Mmg gempak lah. Sejak kwn dgn aku, roomte aku pun terpaksa lah jadi berani. Hahaha.



2 comments:

ms kay said...

hahaha..hadiah kecik, pic un kecik kn.. :D

Cik Fie said...

haha. tau tape. wee. :P

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links