Sunday, February 6, 2011

Birthday Party !

Hye hye ! Da lama gila ta ngadap blog ni. Almaklum lah cuti, blog pun cuti lah dr diupdate dgn entry-entry baru yang menyesakkan. Huhu. Lagipun tade hal yang menarik sgt utk dikongsikan selain pergi bercuti ke Kuantan dan Terengganu. Cerita tu nanti aku update kt entry yang lain okay.

Haa, kali ni na cerita bout my birthday pada 3 Feb yang lalu yang serba serbinya simple. No cake and hadiah. Huhu. Agak sadis lah. Malam birthday aku pun ta best seperti tahun-tahun sebelum ni. Tade siapa yang teman aku. Sumpah sangat bosan. Rasa na nges je. :'(

Siangnya aku keluar ke JJ dgn kakak aku. Tatau lah kenpa rasa mls sangat na hangout dgn kwn hari tu. Lagi lah time raya cina, kdai byk ttup. Na tgk movie pun rasa tade mud je. Sob sob ! Petang pula blik kg, lagi lah bosan. Kol free pun tatau na kol cpe. So biar jela free call tuh lenyap cm uh je. Untunglahh Maxis ! SADIS !! Yang okaynya aku dapat hadiah merebondingkan rambut oleh ibu. Itu jelah kot yang best.

Hari ni aku kembali semula ke Pilah dgn berat hatinya. Malas betul na mulakan rutin harian yang membosankan ni semula. Dari sampai time tengah hari hingga ke petang, aku baring je dalam bilik. Sumpah bosan na mamp*s. Tiba-tiba time aku lps solat asar, roomte aku ila, ajak roomte aku yang lain iaitu syu and mayy keluar. Aku pun macam na sentap juga lah kan ta ajak aku.Grr. Then si syu ni pun dgn manjanya, ajk aku kuar sekali. Aku dah mls la na kua, mls na bertudung bagai. Tiba-tiba si ila suruh mayy buka tingkap bilik aku and aku gila terkejut bila Khaledaa, Kay, Haz, Din and Lan ada kt luar sambil bwk kek and nyanyi lagu Happy Birthday kt aku. Sumpah aku terharu !! So dgn kehappyan nya aku pun bersiap lah bgai then ke blkng rmh untuk clbrte birthdy aku wth them. Then byk lah photos yang menarik plus gedix yang sempat dirakam untuk buat kngan. Tengok lah ea antra pic pic yang best ni okay.


Ni lah cupcakes yang chomel sempena birthday aku ! :]


Antara makanan yang disediakan. Hee. 


Muka teruja bersama si pembawa kek aka IZZI ! Hhahaha.


Teruja tengok kek ! Grr.

Terharu plus terkejut lah knon. :P


Tatau lah apa reaksi nie. Haha.


Housmate tercinta bersama kek masing-masing ! 



Syu, Kay and Mayy !


Ila, Haz and Fie !

Lan and Din !


Selepas bermain air dan krim. Hehe.


Muka suci Khal ! Hahaha.


Cndid ! :P


Sweet couple lah knon ! Grr.


Kehappyan setelah bermain with krim kek !


Kegilaan ! Grr. 


Cantik ta kami ? :]


Me with the cute cupcake ! :')

Haa, best ta rasanya party ni? Hehe. Pape pun aku na ucap berjuta-juta terima kasih kat korang semua yang da rancang party ni untuk aku. Terharu sangat-sangat ! Glad to have u guys as my friends. Bff forever okay? !  Saranghae ! 


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links