Sunday, January 2, 2011

Rumah Sewa

Semalam bersamaan 1.1.2011, aku telah berada di umah sewaku dkt k.pilah. Mmg seronok dduk dekat uma berbanding kolej tapi transport la susah ckit. Nasib baek lah housmte sume classmate kecuali ada seorang yang lain cos. So kira da kenal la. Cuma kepala la mybe ada yang ckit berbeza. Semala malam pertama aku ta dpt tido lena sgt. Dengan sakit perot and tatau la apa yang aku fikir smpai ta boleh tido. Tapi thanks kepada Yiyi sebab tmn aku smlm. Super saver la katakan. Bole la ckp sampai lebam. Haha. Elok je pas abz sembang, aku rasa nantox gila. Laupn pkcik uh na kol lagi, tapi mata aku da gila na t'pejam je. Huhu. Maap yea u. Next tme kol lagi okay. Then bole la u cite sal kisah sedih u uh. Hehe. Baru na lelapkan mata, perot aku meragam balik. So ta dpt la a tdow dgn aman. Aku pom b'balas la text dgn Yiyi ckp ta bole tido. Tapi bila dye kol, ttbe mata aku berat pula. Haha. Kesian kamu dear. Maap ea. Jangan serik kol i okay. :)

This mornink, pagi-pagi lagi da bagun subuh. *Pagi la sangat kan. Haha. Ta kisah la, janji ta tinggal suda. Lepas uh teruskan la semula urusan rumah sewa. Cuma yang wt aku panas sebab ttbe ada 2 orang yang sepatutnya jadi haousmte, pergi mohon kolej pastu dapat. Hello der, bukan ke kita da setuju tanak buat permohonan kolej? Kalau aku jadi korang, aku mesti rasa seba-salah weyh. Janji je lebih. Aku harap la korang bayar deposit utk rumah ni dulu pastu pndai-pndai lah cari pengganti korang tok masuk dalam rmh ni okay. Duit tetap duit der. Haish ! K r, zohor sudah masuk. Solat dula yuk ! Salam. :D

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links