Thursday, December 30, 2010

Single, Taken Or Still Looking For Prince Charming?

MyHotComments.com

Ehem, dengan sebak didadanya aku na declare yang aku ni TOTALLY SINGLE weyh ! Meh gtaw lagi sekali, I'm SINGLE but AVAILABLE ! Tipulah kalau aku cakap aku ta sedih. Mau tiap-tiap malam aku nges. Huu. Tolong la, dah 2 tahun sambut new year sorang-sorang. Korang ni tade rasa kesian ke kt aku? 

2 tahun lepas, mlm new year juga aku putus. Kacau mood aku je. Orang lain epy-epy sambut new year, aku nges t'esak-esak bawah katil sambil tumbuk-tumbuk bantal bayangkan muka jantan uh. Haih ! Sedih kowt. Sob sob. T.T. Tahun lepas, sorang juga. Single pula masa uh. Tade pom yang na wish happy new year kt aku. Kol aku ke apa ke. Sadis betol.

Tahun ni engat ada la teman na sambut. Bercinta bagai na rak dulu. Tapi tulah kan. Lau tade jodoh, buat la cmne pom. Still putus juga. Sumpah aku dah na glew meroyan putus kali nie. Kesian kawan-kawan aku semua kena tadah telinga dengar ctew sadis aku. Apesal tah kali ni ta jadi. Aku penat dah cuba na pulihkan hubungan ni semula tapi macam tett je. Last-last aku akur juga lah, tahun ni sambut new year sorang-sorang lagi la kw fie. Haish !

Tapi kan harap sangat ada orang kol aku malam esok and dengan gentlenya ajak aku couple. Aku ta harapkan Prince Charming pom okay. Just orang biasa yang bole paham aku, syg aku seadanya and yang paling penting, HARGAI SEMUA YANG AKU LAKUKAN.

Penat bercinta dengan kayu. Penat juga jaga hati orang yang langsung ta reti na jaga hati aku. Buat orang yang macam uh, bole tak kau pergi gali kubur kau sendiri sebelom aku tolong galikan? Huhu.

Okay, apetah yang aku merepek nie. Aku sebenarnya na cakap yang aku SINGLE and perlukan someone tok sambut new year kali ni dgn aku. Na mulakan hidup baru dengan orang yang betol-betol syg and hargai aku. Dan aku na lupakan semua kisah silam. Kepada sesiapa yang rasa macam ada hati kat aku uh, gtau la weyh. Mana tau aku pom suka kau juga ke. And ta salah pom kita cuba kan? Hehe. Kira lagu nie mmg sesuai la untuk kita. Dengar tau, laupun mybe kau da tau lagu nie, dgr juga okay? Haha.



Haa, sesuai kan? Jadi, renung-renungkan dan selamat mencuba ! Wee. :)

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links