Monday, December 20, 2010

terima kasih daun keladi.

okay, na gtaw nie. aku dah sihat. dah kembali pulih dah seperti sedia kala. pagi td jela gedix nges-nges ckit. tapi pas da dibebel and dinasihat oleh mereka yang mengmbil berat ttg aku, aku rasa dah lega and okay. terima kasih ea kepda mereka y b'kaitan. thx sbb sudi dgr aku membebel, merepek and nges. mesti b'nanah telinga kowng an? sorry law sblm nie aku buat layan ta lyan jewp nan kowg. now i realised yang kwn uh segala-galanya. tak semua yang kwn yang hanya mahu kongsi kesenanagan jewp. kowng dah buktikan yang kowng kwn plg baik pernah aku ada. sanggup shre kesusahan aku laupn time aku senang dlu aku lupa kowng. maap ea. jnji tak lupaa kowng g. bwu rasa seronok mempunyai ramai kwn2. at least tak sunyi hidup aku.

mula-mula sekali aku na ucapkan thx kepda Muhammad Fatihi Adlan kerana sanggup temankan aku ber'skype' dr kol 1 smpai kol 5 kowt. motif utama na karok lah knon kan. last-last jadi sesi meluahkan perasaan pula. eleh. hehe. tapi sempat la nyanyi 2 3 buah lagu. duet bgai la kann nynyi lagu knda dinda uh. haha. then lagu fall for u lah, apelah. and paling sweet lagu take my heart,soko. dah lma tak dengar ttbe u nynyi lak. comei jewp an lagu uh. bila u nynyi g comei. siyes ! haha. bagi yang tataw lagu uh, dgr la ea lagunya nie. cutee sangat.


aaa, comei an? hehe. then thx gax sebab sudi layan i tya soalan mrpek2 kt fomspring uh. thx sebab byk buat i epy semalam laupn i taw u da ngtok n lapa gilaa sebenarnya. kcian u kan. tp cpew suh u baik aty sgt offer dri na tmn i. hehe. thx again en fatihi. and sorry sal 'add' uh yea. da b'zmn kwn baru i tahu uh nma papa u. wee~

second, aku na says thx juga kepada syafiq sebab tmn aku ym and wc dr kol 3 smpai 6. dah lama sgt ta sembang nan fiq. thx sebab msh sudi tmnkn fie laupun dah lamaa gila ta contact. pape pom, rmbut kamu palingg comei ! cemburu tgk. hehe. and kamu of couse laah lagi comei. haha. gebu gebu gitu. thx sbb sudi tmn fie smpai subuh. lain kali kita b'ym lagi smpai pagi okay? hihik.

and tak dilupakan juga kpd En.A. okay sorry ta dgr nasht awk sebelom nie. maap laa ea yunx. pasnie sy dgr nsht awk okay. thx sebab ta marah sy. pasnie jnji ta mlwan ckp awk lagi. awklah kwn susah and senang sy. maap abaikan awk slma nie. kitaa kwn mcm dulu-dulu lek ea. 

yang paling t'syg, cik munmun. thx sebab selalu tmn fie. slu ad krdt tok rep mcj ngawot2 fie. thx sbb sudi dgr cerita bdoh fie. epykan fie and selalu ade bila fie perlu. pasnie law kmu ada mslh lagi dgn asyem, gtaw fie uke. bia fie skeh2 dye. hehe. pape pom, fie doakan kowng bhgia slma-lmanya okay. jgn gadow2 g aw. kowng mmg sgt comei togethr. hihik.

kepada lagi seowang en syafiq, thx juga sb byk bg nsht and chill kan aku pagi td. aku pom harap semoga kau kmbli epy seprti syafiq y aku knl dlu. psal kau nan gf kau uh, aku hanya boleh harap y kowng b'baik semula. sabar jela uke dgn prgai si dia. kau pom jgn la ego sgt. dah taw dye tak suka, jgn lah buat. dia cmburu sbb dia syg kau. kalau dia dah ta marah and cemburu, itu mksdnya dia dah ta ksh and sygkan kau lagi. jadi tlg phm dia and jgn sakiti dia lagi. kaum ppuan nie hati dye lembut. kau pjuk dye lelok, for sure dia akn okay semula. hope kau okay la ea. tamo cdey2 lagi.

kepada aizad, thx juga kepada anda sbb selalu tmn fie. ajin rep mcj fie and mlyan fie kt fb, fs and skype. thx taw sbb ta jemu dgr fie b'cerita. next sem kita usaha sama-sama okay. fie pom na dekan cm zad. bole an? tlg ajr fie aw. and thx sbb mnjadi ketua keluanrga y t'baik bg fmly fbian kita. hehe.

and kepada sesiapa yang tak disebut namanya, aku tetap na b'trima ksh kt kowng semua sbb jadi kwn aku. mmg selama nie aku kerek ckit. pasnie aku jnji ta combunk2 lagi ea. pape pom, kwn y lebih utama kan kan? thx sbb amek brt sal aku. sygg kowng ! mwaxxxx !! ily ! :)

TERIMA KASIH.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links