Wednesday, December 8, 2010

Blog Vs Fb Part 2

Sinambungan kepada blog vs fb. *eleh gedix jewp ad part2 plak bgai. h0ho.


Pembaca-pembaca sekian. *mcm rmai lax y bce an? huhu. skg nie aku suka blogwalking. taw ta pew mksd blogwalking? bagi y tataw uh, meh cnie cek na habag. blogwalking uh b'mksd 'b'jln-jln dr satu blog ke blog y lain'. haa. law kowng ase mkne nya ta munasabah, pndai2 la cri dlm kamus ea. y aku ckp td ada dlm kmus cik fie jewp. limited edition pnya. lalalalaa~


Kt bawah nie antara sebab-musabab knpa aku suka blogwalkng.


1. Aku boleh b'lari-larian tanpa mengeluarkan setitik peluh pun. and boleh guling-guling ats katil smbil mkn-mkn lagi. *haish cam mna lah kw na krus nie fie oi. haha. y penting aktviti nie sgt seronok. ta perlu b'penat-lelah gitu. weee.


2. Aku dapat berkongsi hasil - hasil entry aku sama ada berilmu, berguna, bermanfaat, lucu atau merepek bersama semua blogger dan secara tidak langsung dapat juga memperkenalkan blog aku ni ke seantero dunia. *tanah malaya pom blom tentu lagi. hahaha.


3. Aku pom ta payah susah na pkai kasut, sama ada y b'jenama ataupom hanya selipar jamban. tett~ hanya memerlukan mataku y agak rabun nie untuk membaca selama b'jam-jam. *mkin tmbah la pwer spek aku nie sem dpn. kalah pwer ranger pink. eleh. 


4. Aku pom suka baca blog y lawak and lucu2. dgn membaca p'kara y lucu, boleh merangsang p'kmbangan otak si manja. h0ho. *apekah semua nie. y pntng tade lah hdp aku bosan sgt an. lagi pom boleh mengembalikan semula sense of humour aku y semakin hilang akibat kebisuan aku selama cuti sem nie. haish !


5. Yang penting aku suka sgt tgk blog owg y cantik-cantik. lpas uh mula la cemburu memvavi buta. agak t'cabar ckit di situ yea pembaca sekalian. lalu dgn tekad dan semangat y jitu, cuba untuk mencantikkn lagi blog sendri y sememangnya sudah t'bukti kecantikannya. *sumpah aku mmg perasan kuat. HAHA. 


Nie pendapat aku la. law kowng ta setuju, suka hati lah. law kowng ad pendapat msg2, tulis la kt blog msg2 uke. kpd sesiapa y ade blog y aku ta follow lg, tglkn link blog anda k. tgh t'sgt rjin na usha blog owg nie. law tanak, sudah. ckit pom aku ta ksh. *see cari psl lagi. haish.


dah lah. mkin byk aku mengarot kng. so, * renung-renungkan dan selamat b'amal ! * wink2 ! 

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links