Friday, December 24, 2010

Makin Aku Cinta

Terima kasih sebab menjadi tempat luahan hati aku. Selain fb and blog, tempat uh adalah tmpat yg pling wajib untuk disinggahi tiap-tiap ari bagi mengisi masa lapang. Terima kasih juga kepada orang-orang di sana yang selalu dan terus setia mendengar, mnjawab dan juga bertanya kepada aku. Kepada En.Anon sama ada yg dikenali atau tidak, terima kasih juga sebab rajin menujukan soalan kepada saya. Pape pom orang yg paling na say thx ialah kepada NAQIE NAQIAH @ QieQie. Thx byak dgr mslh fie and jwb soalan fie yg kdg-kdg b'bunyi lebih kpd melepaskan geram. Hehe. Thx sebab byk bagi nasihat and kata-kata semangat kt fie okay dear. Pasnie lau qq na tnya, tulis statemnt, nsht and even mencarot kt situ pom amat dipersilakan. Memang tempat uh untuk meluahkan perasaan kan? *Lau bukan pom, yeakan aje la ea qq. :D

Na taw tempat apa? Mestilah FORMSPRING  ! haha. Sudah semakin mencintainya. Kenapalah tade like button kt fs uh ea? Kalau ada, for sure sume benda aku na like ! Hehe. And one more thing, fs fie pom da hampir mngejar kepopular'an fs qq laupun fie bawu jewp buat fs uh kalau na dibandingkan dgn qq kan? Hahah. Jangan marah. Pape pom, qq tetap y t'chumell !! Sayang qq rapat-rapat ! *Dah mcm progrm rapat umum pulak. Hoho.

Last Word,

Majulah FORMSPRING untuk FIE !! :P

* nie fs fie. lau ada sebarang pertanyaan, bole lah tnya fie kt sana okay.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links