Tuesday, December 14, 2010

jangan baca. gerenti nyesal.

new life without him?

ola, setelah lame ta membebel di sni. akhrnya aku kembali. ini semua sebab dye. yup, sb dye idup aku jadi sgtsgt gembira. and dye pm bole jd penyebab idup aku merana. tapi tade la merana sgt pom. kdg2 ase ltih lah. bole tak kalau aku tanak ade bf? hurm. bole jewp fie, kau y gtal dlu apehal? tak lah, dye y ttbe na siyes lax nan aku. kan mula2 main2 jewp. ahh, sudah lah. kalau b'tepuk sebelah tgn ta mungkin b'bunyi kan? kesimpulannya duadua gtal and ta bole harap. huh. bole ke na idup tanpa dye nie. tpkse la buat segalanya sownag2 kembali. *siyes air mata aku dah meleleh dah time nie. tabah la fie. laki mmg cm uh. hurmm. 

tapi tataw la, bkn slh dye sowng. dye da ckop baek ta penah marah kau fie laupun mcm2 kau dah sktkan aty dye. itulah y aku ta phm. dye nie syg aku kew ta nie? cuba lah marah aku ckit. ckp ape y ta kena nan aku. nie balik2 ckp kau juga y salah. aku baikbaik jewp. ta pham aku. bila aku marah, kau minta maap then semuanya okay semula. bila kau kecik aty, aku minta maap then kita kembali mcm biasa. kau ta rasa ke mcm ade y ta kena dgn kita nie syg? dah tade wrni-warni, dah kurng b'gurau and segalanya lah da b'kurang. siyesly aku dah mula bosan. tapi knapa kau susah sgt na lepaskan aku. npew kdg2 buat aku cm ta wjud jewp tp ckp stil sygkan aku? tau ta y aku syg kau gilaa !!! 

dah la ea, kembali seperti dulu bole? aku na sgt smbut birthday aku dgn kau. dah 2 taon aku smbut bithday sowng2. bosan taw ta? dah kay. mungkin susah aku na idup tnpa kau. aku tahu kau pom tanak jadi cm uh. so b'dmai la ea. kita masih perlukan masing2 tok jalani idup nie. maapkan aku ea syg. mungkin hbgn kita ta segila y kita sangka. kita juga mungkin buta. yea, cinta itu mmg buta. laupun kita macam langit and bumi, tapi kita tetap b'sma. aku sygkan kau sebab kau jenis y ta suka pnjgkn cerita. so, aku pom tanak pjgkn cerita. aku masih syg kau. kau masih syg aku. and kita masih ada kita. laupun kita ta dpt miliki apa y kita suka, sukai lah dgn apa y kita miliki. *aku ta engt bce bnd nie dr cpew. pjm la ea. laupun kau tade sgt la cri2 lelaki y aku sukai, tapi aku ttp sukai kau sebab kau milik aku skg. paham? aku gila sebab suka kau. tapi buat kali pertama aku suka ape y aku gilakan nie. mula lah merapu cm owg gila. dahdah. 

maap semua. kan aku dah ckp,jgn baca. msty rasa buang masa kowng jewp an. and and rasa meluat smbil ckp 'fie nie gedix gilaa' tapi pdan lah muka kowng. cpew suh baca. wekk. so, gud bye ! 

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links