Wednesday, December 8, 2010

Blog Vs Fb

Assala......mualaikum. *nada Prof Izzi* haha. dahdah.

Kali nie na cerita ckit npew aku suka blog b'banding fb.

Kalau kt blog nie, aku pnya suka la na tulis pape pom. sumenya ikhlas dari hati. *ececeh. dah mcm lagu 6ixth sense la plak. haha. dah nama pom blog aku an. so, aku pnya suka la. na ckp belit-belit kewp ape. law pn aku hanya menulis, ta mengeluarkan sebarang bunyi-bunyi pom. kecuali bunyi jari-jemari aku y halus lagi runcing nie menari-nari ats keyboad lappy pink ksyangan aku nie jela. h0ho.

Kalau kt fb, aku rasa mcam pura-pura jewp sume uh. kdg2 ase cm gedix jewp aku kt fb uh. naik nyampah gax aku tgk dri sndri kt fb uh. Fb pom cam dah mkin bosan jewp. dah tade kwn na sembang cm dlu-dlu lagi. mybe sb aku da ta sepopular dlu. *popular kew? haha. lagipun sbb fb uh, aku da penah gdow nan en comot pujaan hati aku. jadi mls dah na gdow2 lagi, deactve jela an2 cyg? huhu.

Blog lax, tade cpew pom na mara aku tulis ape. kowng baca jela. phm or ta 2 masalah kw uke? kw suka, tepuk tgn. ta suka, angakt kaki boleh jalan. haha. haa. ni pom aku suka gax. kt blog nie kdg2 aku suka cari pasal dgn owg. maap la ea. mcm y aku ckp ats td 'blog aku, aku punya suka la'. :P

Fb lax, aku rasa byak sgt laki y miang2. law lah downg uh ad dpn mata, aku sekeh sekor2 smpai licin itu kepala. haha. ada y trg-trg da ade awek pom ngku single lagi. t'msk la en comot. yea, anda pom sme la en comot. rasa cm na tembak kepala kmu dr jarak dkt jewp taw ta? kjam ta kjam blkng cter. wekk.

Conclusionnya, blog nie sgt bezz. kalau lah ade like button, aku like like like jewp blog nie. haha. but dont worry la. aku akn actve an semula fb uh bila smpai serunya. hoho. pape pom kepada sesiapa y msh aktf fb uh, * Jangan Upgrade Profile FB * anda. kalau kowng suka na wt otak kowng makin serabut, silakan lah. pas2 jgn na bsing ckp na profile lame la bgai uke. engat jgn sesekali t'pedaya dgn jnji manis fb ! cewah ! haha. lawpun aku da deactve fb aku, aku msh update aw p'kmbgn fb. *jgn pndang ku sebelah mata hanya kerna aku wanita* agagaga.

Pape pom, majulah blog utuk FIE !! haha. ttbe lax. nyampah aku. so, sekian. salam windu utk semua. :')

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links