Friday, December 3, 2010

Kesayangan

actually aku pom tataw ape motif aku wt blog nie. na ckp pndai sgt b'karya, mmg la ckit pom tade. dah la tme sekola dlu aku y selalu ta hantar bku krangan. nie lagi la na mengarang dlm blog. mmg ta ahh an. cuma sebab kwn2 laen sume da ad blog, not all of them la but most of my friends ade blog. so mcm ketinggalan and ta ckup hebat la kalau tade blog nie. mcm lah ade blog nie pom hebat sgt an. ahh pape jela fie. aku wt blog nie bkn sbb na cerita kisah hidup aku y kurang cerita nie. lagipon aku ta brpa suka owg bce kisah hidup aku. i mean, strangers la. hidup aku tak lah selalu ceria and tade la asyik na melelehkan air mata. penat la kalau setiap masa na ketawa or menangis an. cuma hidup aku b'tmbah gembira sejak msuk UITM K.PILAH.

dengan adanya fbians, clssmte, houstme and r0omte y sgt phm prgai aku y glew2 and a little bit emo nie, semakin ceria aku rasa hidup aku nie. aku taw aku nie suka sgt b'gurau andd mybe kdg2 gurauan aku t'lebih espcially to my roomte t'syg, azyan, maapkn fie ea. fie slu buli azyan an, soe la wt yan png kpla layan kerenah fie y skew memekak and kacau yan. besalh kita law da strt b'cerita, satu uma pom boleh taw pew y kte bualkan. and thanx juga kepada my beloved twis, fara, y selalu tmn fie ke mana jewp fie pergi. thax gax coz byk b'korban n melyan kerenah fie lagi2 law fie tgh gadow dgn si monyol uh. thax sb selalu b'sma fie dlm keadaan ape pom. kmu kwn y t'baek pena fie kenal. fbian? dah ade an post sal kowng dlu. so, kali nie ctew sal owg len lax ea. pape pom kowng fmly y t'hebat ! fie ta pena pnyai kwn seramai nie sblm nie. my clssmte lax, DS1E2 kowng mmg kaki bsing lah. ta pena sunyi kls kte dgn gurauan and gelak ketwa. fie suka kwn nan kowng lawpn fie kurang sgt b'cmpur and hangout sma2. my bestie dlm kls are wani mk, ira salim, wanie dayu and faris. haa, kowng mmg bez lah. syaza and the geng pom sgt happening. still rmmber tme kte men volleyball sma2. sumpah sgt seronok and gila penat ahh ! hehe.

tak lupa juga kpd owg2 t'syg yang byk tlg aku. p'tma skli kepada raf. yes, rafiuddin. thax sb selalu tmn fie blek dr u. fie engt lagi 1st tme raf jemput fie kt kl sentral. dah la fie ta pena naek komuter sblm nie. thax sb tahan dgr leteran fie and thax juga coz hold me tight dlm komuter uh. fie taw mse uh perasaan kte lain. fie taw raf juga tkowt khlgan fie. i can feel it by the way u look me in the eyes, way u speak and the way u hold me. mse pom seakan2 perlahan and bagi ruang tok kte mse uh. fie taw raf pnt blek kjew kne jmput fie, angkt beg fie and satu hari uh lagi la smpai lwt mlm sgt. tp raf ckp raf kuat and sentisa ada tok fie. tp fie tataw mne silap kita, walau sebayak mna kita cuba pulihkan semula hbgan kita, kita tetap gagal. sudah 2 kali kita lepaskn hbgn kita tapi t'jlin semula. but for this time, fie rasa ckop la. i have enough of this. mybe antra kita hnya ditakdirkan untuk b'sahabat. hanya terima ksh and maap y dpt fie ucapkan untuk raf. kepada amir. amir asraf, thax sb byk b'kongsi segala suka duka dgn sy. kdg2 kita b'gdoh, kdg2 kita ketawa and kdg2 kita juga menangis sma2. thx sebab selalu ade saat sy perlukan seseorang untuk b'kongsi and b'cerita. maap sy kdg2 buat awk rimas dgn selalu asyik na merajuk jewp. maap susahkan awk utk pjuk sy, sy tahu awk pom tgh serabut. tapi sy juz perlukan perhatian awk jewp. maap sb kdg2 melukankan hati awk. tp sy na awk tahu y sy sgt gmbira knl awk. sy gmbira bila awk kol sy and wt sy ketwa. tapi awk na taw ta, y sbnrnya awk nie pom kuat merajuk juga aw. kdg2 sy tkowt na ckp nan awk, sy tkowt wt awk kck aty. and lagi satu, awk nie ego taw. kurangkan lah ckit ea. pape pom trima kasih ats perhatian awk pd sy selama nie k. and ade lagi seorang. dye sgt baik. selalu lah juga ade dgn aku. selalu baik hati belanja aku aiskrim. kepada y sedar dri dye nie, thx sgt2 ea. fie taw fie selalu lyn kmu dgn kasar sgt. tp kmu ttp saba lyn fie. fie taw fie selalu suh kamu wt mcm2 tok fie and bile kmu ta bole buat, fie selalu mara kmu tp kmu ta pena melwan. knpa la kmu nie lurus bendul sgt. and kmu mmg skew wt fie marah. and kmu la satu2 owg y plg byk kne maki nan fie. maapkn fie ea. fie tataw npew kdg2 fie marah kmu twok sgt lawpn slh kmu ckit jewp. skrg fie tataw ape dah na jadi dgn kita. da byk kali b'gdow ttg hal y sama. kalau kmu bce nie, tlg la mnx maap kt fie lawpn bkn kmu y salah. tlg ea text fie and say sory. fie jnji takan mara kmu lagi and semuanya akn kmbli seperti dulu. itu janji fie.

okay, pjg lebar sgt dah pulak nie. td ckp bkn na ctew sal ksh hdp. haish. apela kw nie fie. emm tapi betol la an. aku cerita ttg owg2 y aku syg, bkn ttg hdp aku lawpn msty la ade kaitannya dgn hdp aku. ahh ta ksah la. aku cuma na kowng taw siapa insan2 istmwa y ada dlm hpd nur syafiqah selain ibu ayah,kakak,fbian and my sepecial boyfriend. bagi aku owg2 di ats nie da byk mencorakkan dunia dan hidup aku. terima kasih ats segalanya. and maap juga jika aku ada byk melukakan hati kalian.

ahh sudah sudah.  jgn na maen perasaan plak kt cnie fie oi. maap la law ctew nie boring. tp baca jela ea alang-alang da view an. thx kerana sudi singgah. selamat tengah hari ! :)

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links