Friday, December 24, 2010

Bloody Tears



Malam nie tetiba aku rasa na nges sangat-sangat. Tataw la kenapa. Aku risaukan dye. Tetiba aku risau sangat. Aku tataw kenapa lah aku risau pasal dye. Aku takot kalau something bad happen to us again. Aku dah penat menangis.

Terima kasih kamu sebab pujuk hati saya nie. Kamu tahu kan saya sayang kamu. Tolong jgn buat sy sedih and nges sebab kamu lagi boleh kan? Tolong pegang pada janji kamu yang kamu takan curang lagi okay. Saya tanak curang dengan kamu tapi perangai kamu tu. Tapi mungkin ada salah saya juga. Jadi kita sama-sama berubah okay sayang. Saya perlukan kamu dan kamu juga perlukan saya. Jangan sakiti hati masing-masing hanya kerana benda yang tidak munasabah.

Ya Allah, berilah aku kekuatan. Jauhi aku dari kekecewaan. Dan tolong peliharalah hubungan kami dari segala jenis halangan dan rintangan yang bisa merobohkan tembok kepercayaan antara kami. Juga tolong peliharalah hubugan kami agar tidak jauh terpesong dan membuatkan kami lalai daripada mengingatimu Ya Allah. Sesungguhnya hanya kepadamu aku berserah dan meminta perlindungan. Amin. 

2 comments:

nana pingu said...

hope kak fie bhgia ukey ! x moh nges2 g . ty x somey la . :D

Cik Fie said...

emm okay sygs. ta ngess da. thx. :)

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links