Friday, December 3, 2010

My Fesbuk


fesbuk !
kwn rmai tapi tade satu owg pom na sembang.
then laki y gatal2 uh pulax mula la duk mcj kt inbox.
'u nie npew? ade mslh kew? shre la dgn i'
WTF la an. kw cpew lax an ttbe aku na shre probs aku nan kw.
aku ta perlu la laki2 lain.
mksd aku y aku ta knl.
i already have my own MAN.
so pape hal, baek aku story kt dye.
at least dye lagi phm. ta pom kt sis aku kew.
kwn2 ppuan kew. lagi sempoi ctew kt parents.
fesbuk nie pom semakin membosankan.
so dgn ini dgn bangganya aku na umumkan.
Fesbuk aku akan ditutup buat sementara waktu.
maap kepada fbian. fie bkn na kua dr fbian.
just deactve acc kjap jewp.
sekian,
maap la tetiba lax aku rasa na marah. 

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links