Monday, December 20, 2010

cukup !

Oleh kerana merasakan yang blog aku ni dah mcm terlalu sedih jewp, aku amek keputusan untuk berhenti menulis untuk sementara waktu. thx kepada syud zahari and aizad yang dengan tulus ikhlasnya menyatakan bahawa agak ketara kesedihan yang aku alami berdasarkan entry-entry bawu blog aku ni. t'lalu byk benda sedih yang terjadi. so I think I need a little time and space to correct myself and return to normal as before. I'am sorry if I asked too many questions a bit more annoying to you guys at formspring. I promise to be more calm and resolute after this. I really need your support. Rasa macam na marah pom ada skg nie. Na mencarot ckit boleh? huhu.

 To you, you'll be sorry for what you do now. You wait a couple months then you gonna see,u'll never find nobody better than me. Trust me okay. Haha. I hate you as much as I loved you first. Please go out of my life. I do not need you anymore. I love you but you did not appreciate me. So get lost ! Thanks for the memory. Take care of yourself. For the last time I would say that I really loves you, but everything is just pointless. Everything has ended. Kita telah kehilangan 'kita'. Yang ada sekarang cuma 'kau' dan 'aku'. Semoga kau berbahagia. Aku hanya mampu mendoakan kesejahteraan kau dari jauh. Anggaplah ini semua takdir. Aku tidak pernah salahkan kau. Mungkin kerana kita sangat berbeza. Dan hanya inilah jalan yang terbaik untuk kita.

Kepada sesiapa yang membaca, maafkan aku. Aku janji ini post terakhir aku yang sedih-sedih. Aku takan menangis lagi selepas ini. Kepada kamu, saya msh lagi fie yang kamu knl. Msh lagi fie yang lemah. Saya perlukan kamu untuk sentiasa menyokong saya dan menemani saya. Maafkan saya jika saya banyak menyakiti kamu semenjak kehadiran dia dalam hidup saya. Semoga kamu paham dengan situasi saya. Maafkan saya atas segalanya.

Sekian. 
Nurkilan dari sekeping hati yang kecewa. :'(

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links