Wednesday, December 8, 2010

Soklan Tag Lagi

Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam anda dari belakang?
Aku tgk bape lme dye na b'lakon dlu. law da meluat sgt aku perli jear ckp 'apenie men tikam2 lak? kw tataw ke tikam tu haram? alang-alang tikam uh, npew ta bunuh twus?' huhu. tah lah. aku jns ta amek pusing sgt. tapi mmg tak ahh na kwn lagi pasnie. law aku kwn lg pom, msty ade niat jaat. biasa lah dendam kesumat la katakn. so, beware ea ! 

6 owg di hati anda?
Family t'cinta
Amir
Fbian (kira 1 fmly la ea)
Housmate 
Classmte (rmai sgt na sebut)
Anda (yang baca nie lah)

Anda rasa anda comel ?
Em comel uh tade la sgt. Cute uh ade la juga.
Haha. dahdah. perasan sungguh aku nie. :P

Single or taken?
Ntah la. Taken KOWT. Tapi kdg2 ase cm single.
Ikut waktu dan keadaan la. Hoho.

Blog yang anda suka?
Mestilah The Pinky Lolita !
Haha. Semua blog y ade lam bloglist aku, aku suka. okay?

Adakah anda rasa bilik anda kemas?
Haish ! Kemas la sgtsgt an. Blik ank dara la katakan. Haha.

Lagu terakhir yang anda dengar?
Innocence by Avril.

Last text mesej?
From ct mun. ngumpat sal housmte dye. Haha. kntoi suda. :P

Last phone call?
From en comot. tu pom aku ase dye mskol jewp. aku gtal2 p angkt.
pdn la mkew kmu. dekowt krdt tol. siap kw mlm nie aku suh kw kol. wekk.

Hari terakhir anda menangis?
Smlm. sb en comot. tataw la npew. saja ngdew na membngkakkn mata. huhu.

List lima colour febret anda.
PINK, merah, coklat, purple, black.

Owg t'akhir anda b'ym?
Uish, lme glew ta b'ym nie. lagi2 sejak blek uma.
Amir asraf kowt. awk ea? huhu.

Game paling anda suka?
Entah. ta mnt sgt kowt gme2 nie. ta mature lah. *eleh.

Adakah anda peminat MCR?
Eh, tak lah. music dye jewp. tapi tade la mnt sgt. huhu.

Apekah perasaan anda jawab tag nie?
Tade perasaan. boleh? hehe. 

Anda rasa tag ni best?
tah lah, boleh la lyan. mengisi masa lapang. HEHE.

Tag lagi 10 orang.
Adoi, perlu ea? ta reti la na tag cmne.
Cpew na jwb, jwb la k. :)



No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links