Wednesday, December 22, 2010

New Layout !

Hey hey ! Fie kembali degan blog yang b'wajah baru. Hahah. Tataw la law blog yang lama lagi cantik kew ape, jnji aku ckop puas hati dengan blog aku yang baru. Yang bestnya sebab ada 3 collum. So mcm-mcm bnd aku bole letak kt tepi-tepi blog aku nie t'masuk pic aku BANYAK-BANYAK. *sila rjuk di tepi sebelah kanan bwh sekali yea. Hahaha. Gilaa glem betol aku nie. Tapi biarlah kan, blog aku. Aku pnya lahh. Lu Langsi, Lu Mati ! H0ho. Disebabkan masa aku buat nie da agak awl kepagian, so aku ta sempat la na touch up sgt. Lagipun malam nie agak bosan. En Syafiq merajuk dgn aku. Huhuk. En Fatihi lak tak on9. Futsal smpai ke pagi lak. So tataw na bising-bising dengan cpew and b'kongsi idea dgn cpew. Tade dye means, tade soalan plik2 la kt fs uh and tade la en anon or unknow kt blog aku nie. You, hari nie jewp aw i bagi u cuti. Sok jgn harap lah u bole tdow seblom pkul 5. Ada pham? Haha. Perlu kejam ckit dengan pkcik nie. Pape pom, u mmg t'baik lah kwn ! Glad to have u as my close friend ! I sayanggg u lebih la ! winkwink. *terharu ta? Hehe. Perlu puji-puji dye ckit sbb ari-ari dye akn bca blog aku ats paksaan aku. Hihik. Jangan marah. :)

So hari ini aku okay okay saja. Tade apa yang menarik sgt and tade lax y cdey-cdey. Cuma adalah y pagi-pagi dah kena mara nan aku sebab bunyi mcj dye buat aku t'jaga dari tdow. Haish ! Kepada insan y malang uh. maap la ea. Nasib u lah kena marah dgn i pagi-pagi. Anggap jela ianya 'breakpest' y plg enak didunia. Hehe. Arinie pom letih cikit la cuz kena beli makanan meow and pergi uma nnek lak. Huh. Tapi y bestnya, mlm uh ibu bunjer mam satay ! Sedap-sedap ! Wee~

And lastly, kepada En Amiruddin. Happy Our Second Month Annvsry cygs. I miss You. Huhuk. :'(

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links