Thursday, December 16, 2010

ICT.

Semalam apetah ttbew abg sedara aku dgn baik hatinya ajak aku dgn kakak keluar. Yang paling baik, dye anggup amek ktowng kat umah. Mlam pulak tuh. So aku dgn b'iya2nya menyatakan hasrat untuk pergi ke ICT. Laupun bukanlah ada ape sgt pom, Cme da selalu lalu tapi ta singgah2. Tu yang macam ta puas hati sangat. Hati pom smlm agak panas dengan seseorang, so knonya keluar nie tok tenangkan pikiran lah. Knon jela, bukan tenang pom. Haish ! Tapi takpee lah, at least aku dpt gax melihat cahaya b'warna-warni y cantik and sedikat sebanyak melupakan sekejap ttg kesakitan hati aku. Pape pom thax kepada abg Alif, Mira and Nina sebab sudi keluar jejalan sama-sama. Rasa mcm nie 1st time keluar dengan sedara tanpa parents. Well, msg2 da besar lah katakan. So, cnie aku buh lah sikit pic-pic yang sempat diambil semalam. Sebenarnya bayakkk tapi malas lah na upload semua. Blog nie bukan tempat tok simpan album plak. Mula-mula sekali seperti biasa,mestilah pic tuan punya blog ni iaitu Cik Fie yang ayu lagi VOUGE ! haha. uke, aku over. :)


okay, comei tak? pkok ijau, merah and putih pom ade. Mana lagi na jumpa pokok warni-warni kalau bukan kt sini kan? hehe. Next, pic kakak kesayangan aku lah. Cik Mie y tembam. HAHA. *jangan marah ea bam.


Eh, pokok y sama lagi? Haa, mmg lah. lepas dye amik gmbar aku, semestinya aku kena amik gmbar dye lak. So, bagi menjimatkan masa pose kt tempat sama jewp sudah lahhh. HAHA. 



Haa, yang nie ialah sedara aku. Abg Alif, Mira and Nina. Dowang nie anak mak long aku. Kakak kepada ayah aku. Dowang mmg sangat rapat and happening. Sporting gak tok memberikan pose menawan masing-masing. Menawan kew? Yeakan ajelah. *Amek aty. HAHA.


Yang ini antara gambar-gambar yang t'baek. Semestinya wajib ada muka aku. H0ho. Pape pom thax again kerana sudi bawak aku and kakak aku jalan-jalan laupun malam. Next time kita pergi Genting sama-sama pula ea? Bawak Abg Mirul sekali and sedara lain y dekat-dekat. Semoga b'jumpa lagi. :)

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links