Thursday, December 9, 2010

Tensi Tensi !

Okay kt cnie na luahkan rasa ta puas aty aku.
actually lbh kpd rasa marah kowt.
smlm kan aku check taw permohonan kolej aku.
dgn t'sengih-sengih aku ingin beritahu semua yang
' saya menang motor ! '
eh, tak tak. sebenarnya smlm aku check dpt.
pg tadi pom aku check la lagi dlm kol 9.45.
still 'permohonan kolej anda berjaya'
then elok sembang-sembang nan angah, sjew gtal tgn recheck.
na t'beliak mata aku tgk dye tulis 

' permohonan kolej anda gagal'

sila amek perhatian 'GAGAL' uke. 
pham ta 'GAGAL' uh apew?
mksdya aku kena dduk luar la sem 2 nanti.
nie y aku ttbe na hangin satu bdn nie.
apehal pulak ttbe boleh tukar-tukar nie.
lain kali gtaw la awl-awl. bole aku cri uma sewa.
lagi satu, mslh transport. takan aku na bwk kete kowt?
mmg tensi glew la. cdey pom ade. na meroyan pom mcm dah ada gaya dah.
somebody please help me !! harap-harap ini semua mimpi.
pkol 12 kang aku bgn blek, hope dapat la kolej uh.
law ta, mjuk 1 sem nan pilah.
aahh lantak la. tade mud suda.
so, bubye ! terima kasih kerana sudi membaca.


No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links