Saturday, November 27, 2010

Antara Kau, Dia Dan Coklat

For me , antara kau dan dia boleh diibaratkan sebagai coklat.
Terdapat 2 jenis coklat dlm dunia nie.

1. The one that u like it then u'll eat.
2. The one that u like it tp syg na mkn.

Untuk dye, let just call him Mr. A, dye adalah jenis y kedua.Means aku sygkn dye tp aku ase aku tak lyak memilikin dye.He's t0o go0d dan aku ase mcm ta ckop bgus tok b'dmpingan dgnnya.Lagipun dia suda ade owg y pnya, jd bialah hanya gadis y b'tuah tersebut y mnjaganya.

But You, yes u my love, Amiruddin, kmu bkn lah dr kedua2 jenis coklat di ats.Kmu bole diibaratkan sbgai chocolate that u wanted to buy, but u can't afford it.Untuk memiliki cintamu, t'llu byk y terpksa aku korbankan.Dan ketahuilah syg, pengorbanan ku ikhlas hnya untukmu.Aku meninggalkan insan2 y lain hanya untuk memiliki hatimu.I love you so much darling, more than I could say.

Jadi jgn ragu-ragu lagi dgnku.Bialah kngan lama antara aku dan dia tsimpan kemas dlm kotak ingatan.Skg hanya ada kita jewp. Tentang dia, sudah lama ku buang jauh.

Kepada Mr.A, maafkn aku. Bkn sengaja aku ingin membuangmu.Tapi ini keputusanmu. Maafkn ak krn menggangu kbhgiaanmu dan dia.Bukan niatku menggangu, tapi perasaan aku t'hdp kmu dlu bkn mainan dan hadir sendri tanpa dipaksa.Terima kasih aku ucapkn padamu ats kenangan kita dan juga kerana menemukan aku dgn Amiruddin. Tapi aku tidak akn sekali2 melupankanmu.Jika kau mahu mencri aku, aku akn sntiasa ada untukmu sbgai tmn.Kalaulah masa boleh diundurkan kembali........

Kepada kedua2 insan di atas, terima kasih ats segalanya.Terima kasih keran tlh mngajarku erti kasih, syg , cinta dan pengorbanan. Kalian merupakan insan y teristimwa dlm hatiku.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links