Tuesday, November 30, 2010

Perasaan

Kenangan..
Yea, kenangan antara kita
Mungkin sudah masanya utk kita lepaskan segalanya.
Mungkin aku y b'salah kerana mengharapknmu.
Atau mungkin kau y b'salah kerana memberikan aku harapan.
Atau mungkin kita sama-sama b'salah kerana menyimpan perasaan.


Perasaan..
Yea, perasaan antara kita.
Aku tidak dapat menafikan perasaanku t'hadapmu.
Aku juga merasakan y kau juga mempunyai perasaan y sama t'hadapku.
Kerana perasaan kita juga alpa.
Kita hanyut dalam dunia kita.
Sesungguhnya aku benci akan perasaan itu kini.
Kerana perasaan itu hubungan y pada mulanya indah kita hancur musnah.


Musnah..
Yea, musnah sudah segalanya antara kita.
Aku tidak pasti siapa y b'salah.
Aku y tidak memahami, kau y t'lalu menuruti atau dia y tdk pernah mengerti.
Semunya kabur.
Apa y aku pasti ialah semuanya sudah b'akhir kini.


Kini..
Yang tinggal hanyalah sesalan.
Jikalau masa boleh diundurkan kembali.
Akanku pastikan kita tidak melebihi landasan kawan.
Akanku bekukan perasaanku t'hadapmu.
Agar aku masih boleh melihat kau ketawa dan menangis besamaku.
Aku menyesal kerana perasaan itu telah membunuh p'hbgn kita.
Entah bagaimana aku hendak b'sua denganmu lagi.
Mungkin aku akan terus menjauhimu dan melupakanmu.


Maapkan aku atas segalanya.
Biarlah aku membalut dan mengubati lukaku sendirian.
Aku hanya mampu mendoakan kebahagiaanmu dari kejauhan.
Dan sekiranya kita b'temu kembali.
Jangan sesekali kau mengingankan aku seperti dahulu.
Kerana aku bukan lagi insan y memiliki perasaan itu.



Coretan hati dari insan yang hanya mahu dimengerti.

No comments:

Post a Comment

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Exchange Links